15 april

Gister, 14 april, zouden we de breimachine gaan brengen in St.Niklaas.
Om half 6 was ik op, wakker en uitgeslapen.. nou ja.. Kevin moest vroeg gaan werken en die heb ik de deur uitgewerkt !!
Dan na een paar koppen koffie hebben we de machine met alle toebehoren in de auto geschoven en zijn op weg gegaan. De TomTom heeft goeie diensten bewezen. Wat een gemak is zn routemadam toch. Ideaal hoor, ingeprogrammeerd op de Dalstraat in St.Niklaas en ze bracht ons er feilloos naar toe.
Daar aangekomen even op de stoep geparkeerd en aangebeld. Er kwam een klein man naar beneden gelopen en ik wilde me voorstellen en een hand geven.. Ik kreeg een soort van slap vaatdoekje terug. Toen maar direct begonnen met uitladen, ik heb dozen aangereikt en boeken e.d.
De machine als laatst. Toen bleek dat men daar al een electronische uitvoering van mijn machine te hebben. Hij zal het daar prima naar zn zin hebben denk ik.

Nadat mijn portemonee goed gevuld weer in mn handtas gestopt was zijn we onderweg gegaan naar het meubelparadijs in Hulst.
Daar hebben we lekker koffie gedronken en om de verkoop te vieren een tiramisu gebakje erbij.
De verkoop heeft bijna een jaar op zich laten wachten en was eigenlijk niet meer gedacht. Met de verhuizing zou Otto hem gewoon bij het grofvuil gezet hebben, dus deze verkoop was eigenlijk pure winst

Bij die meubelgigant hebben we eens gekeken naar een bank-bed. Voor op de slaapkamer van Kevin, dus eigenlijk op mijn nieuwe hobbykamer.. Hebben een fraaie gezien, uittrekbaar tot bed van 140 cm br. en dat lijkt me redelijk comfortabel voor een eventueel logeerbed.
Vandaag misschien maar eens even naar de Zuiderster of een dergelijke winkel voor een klapbedje voor Kjelt want die wil zeker niet meer in het campingbedje, wat ik dus nu ook op marktplaats moet gaan zetten.. maar eens zien wat dat kan opleveren.. ik krijg zowat eurotekens in de ogen

Verdere aktiviteiten…..???? geeeen idee, ik zie wel hoe de dag gaat verlopen….

Geef een reactie

