12 april

Vandaag is het al weer 12 april.
Heb vanochtend aardig wat papierwerk weggewerkt, rekening betaald, formulieren ingvuld, opgeruimd en nog meer van dat soort vervelend werk.
De breimachine moet ik weer inpakken, vrijdag gaatie echt weg. We maken er een leuke dag van, we kunnen voor meubels kijken of andere leuke dingen doen.. we zien wel.

Eerst nog maar eens een foto van ons huis, de buitenkant, voorkant met zicht op het straatje waar wij op uitkijken..

Na al deze vervelende dingen gedaan te hebben mocht ik nog wat prutsen aan mn japanse puzzel.

een overzichtsfoto..

hier een deel van de lapjes.

Vanmiddag wilde ik verder gaan maar dat is niet echt gelukt. Na een bezoekje aan de chiropractor heb ik me maar even rustig gehouden.
Ot is nog niet thuis, moet lang werken, er zijn mensen over uit Engeland en er moet een programma geimplementeerd worden.. en het moet ook werkend zijn voordat die lui weer vertrekken.

We – Kevin en ik – hebben dus makkelijk gegeten, frietjes gemaakt met een hapje erbij. Morgen doen we dan wel weer gezond… De andijvie heb ik al in huis en met een balletje gehakt wordt dat best wel smullen.

het was me een dagje weer.

Eén reactie

  1. Leuk die lapjes voor de Japanse puzzel een heerlijk intrigerend patroon vind ik. Succes met de rest van de puzzel.

Geef een reactie

