11 april alweer

Vandaag maar weer eens schrijven en weer wat laten zien. Een Japanse tas, gemaakt tijdens het quiltweekeind begin deze maand.

De afgelopen dagen ben ik in de weer geweest met mn breimachine. Stond al redelijk lang op diverse 2e hands sites. Er was ooit een keertje 25 euro op geboden maar dat vond ik echt te weinig. Nu kwam er een mooi bod, veel meer zal ik er niet voor kunnen krijgen. Dus ik heb maar toegehapt. Wel kwam de vraag om een foto van de machine. Dus er moest worden gegraven op zolder naar de spullen


De machine met het dubbelbed was geen probleem, de tafel was er ook bij en een tas met konen wol.
Later kwam van een andere hoek van de zolder nog de rest, een doos met nog meer onderdelen zoals de vierkleurenwisselaar en wat boeken. Zo ook de gebruiksaanwijzingen van de machine en van de diverse onderdelen.

As. vrijdag rijden wij naar St.Niklaas om hem af te leveren, in de tussentijd ga ik proberen er nog een stukje mee te breien zodat ik kan laten zien dat hij het ook echt doet… Verder mag men er dan zelf mee aan de slag.. Helemaal weet ik ook niet meer hoe het werkt want het is zeker wel 14 jaar geleden dat ik er mee gebreid heb. Het was een prima machine en heeft toen goede diensten gedaan.. maar nu dus afgelopen en naar de volgende eigenaar..

Nu maar weer even kalm aan, morgen weer naar de chiropractor, vandaag was ik bij Comaartje die aan haar pols was geopereerd. Ze kon echt niets dus ik heb wat quiltboeken meegenomen zodat ze wat kan bladeren.

Dit was het weer…..

Eén reactie

Geef een reactie

