9 april 2006

Eindelijk weer een berichtje van mij.
Het was druk, heel druk met heel veel dingen en zaken die niet konden blijven liggen. Tussendoor heb ik natuurlijk ook wel leuke dingen gedaan maar niet zo heel veel.

Er is veel reaktie gekomen op mn advertenties op de diverse tweede hands sites voor mn tuinstoelen en tafel, met kussens en andere bijhorende zaken.
Met 1 dame had ik een overeenkomst, ze zou de boel 9 april komen ophalen… Ik heb niets meer van haar vernomen. Dus nu gaat de tuinmeubelboel naar een collega van Ot want die moet weer overnieuw beginnen. en voor zn koopje wil hij wel buiten zitten. Ben ik ook mooi van die boel af.

Mn zus is vandaag alle planten in potten op komen halen, de bus stond mooi vol met alles. En nu is de tuin echt leeg… Er staan nog twee potten (van zwart metaal – een grote hoge en een kleinere lagere) waar ik in de hal van het nieuwe huis (de buitenhal) een mooie planten hoekje van wil maken.

Vandaag heb ik ook alle borduurpatroontjes van de harde schijf afgehaald.. mensen mensen.. er moet echt niets meer bijkomen hoor… als ik alles wil borduren moet ik 700 jaar worden..
Er zitten zulke mooie bij.. Alleen nu wil ik nog alfabetjes sparen en echte speciale patronen…
Alles terugvinden is ook een klus hoor.. heb nu zoveel cd.rommen… maar het komt wel goed.

Geen foto deze keer… morgen misschien wel.. hoewel, morgen komt de hulp en smiddags heb ik weer een schilderles. Er zijn nog 5 lessen…en dan stop ik er een poosje mee.

Nu ga ik wat doen aan het puzzelblokje en moet ik nog een blokje maken voor Marieke en wil ik nog wat meer quiltwerk gaan doen…

morgen dus…

Geef een reactie

