27 maart 06 met huisfoto’s

Vandaag maar eens wat foto’s want veel heb ik niet gedaan… In de ochtend vroeg naar de fysio en dan een kopje koffie. Echt niet veel gedaan dus. Wat gerommeld met de laptop en even geprutst aan mn puzzelblokje dat nu bijna af is.

Oke, foto’s dus… foto’s van ons nieuwe huis.. het begint op te schieten hoor. Prognose van oplevering is mei/juni/juli. Vanochtend reed ik langs en zag dat er hekjes geplaatst werden voor de franse balkonnetjes.. morgen maar eens een foto van maken want ik had natuurlijk het toestel niet bij me.


Dit is het binnenterrein van het appartement complex. Hier komen ook een aantal parkeerplaatsen waarvan wij er 1 hebben.
Het gebouw is in een U gebouwd en wij hebben een huis in een van de poten van de u.


Dit is de woonkamer gezien vanit de gang. Je ziet dan direct de grote schuifpuien… heel licht en ruim. ruimer dan ons huidige woonkamer..


De woonkamer met de aangrenzende studeerkamer. Ook daar weer een grote schuifpui.
de studeerkamer is 2 x 3 meter.


En hier komt de keuken. Niet groot, is 2,40 x 2,15 mtr maar het is volgens mij wel ruim genoeg.
De keuken wordt heel licht, vanille kleurig met een heel brede stand als handgreep.
De kastjes zijn heel hoog en ook de aanrechthoogte is hoger dan normaal.
Door het hele huis komt een mooie laminaatvloer in een licht eiken kleur.
1 Wand in de woonkamer krijgt een “koffie met melk” kleur (de achterwand) en daartegen komt mn witte kast te staan.

Voor de raamwand komt iets nieuws !! Vitrage om vertikale lamellen.. Je ziet het niet veel maar het is mooi, glad en door de eigen keus aan vitrage heel eigen. Het lijkt me prachtig om een wand van 7 meter met die raambekleding te zien.
Oja, ook de radiatoren zijn heel klein en nemen geen prominente plaats in in een kamer.

De beide slaapkamer zijn heel ruim 3,50×3,70 mtr en 3,50×3,00 mtr.. niet mis toch?? Maar van die slaapkamers had ik geen foto gemaakt.

Vandaag heb ik contact gehad met Vereniging Eigen Huis, woensdag hebben we een eerste vergadering met de Vereniging van Eigenaren om een voorzitter en penningmeester e.d. te benoemen, verder zal er dan ook vast een eerste opzet gemaakt worden voor de club. Er zal aardig wat te bespreken zijn.

Nou, dit was het weer…
Morgen weer een drukke dag, Neschen ophalen in Binnenmaas, smiddags quiltbee… gezellig dus….

Eén reactie

  1. Hoi Ingrid
    Leuke foto’s, echt heel leuk dat ik nu kan zien hoe je huis wordt!! Ziet er heel gezellig en mooi uit. Ben benieuwd naar die lamellen, heb er nog nooit van gehoord, maar het lijkt me erg mooi,
    Groetjes, Marjolein.

Geef een reactie

