donderdag 23 maart

Maar eens een berichtje…
Vandaag was de dag dat de kpn zou komen om telefoon en internet om te zetten naar een ander abonnement. Echtgenoot was ook thuis, leek hem beter en zo kon hij ook in de gaten houden hoe en wat er met alle kabels zou gebeuren.

Eerst boodschappen gedaan, rustig aan want de rug was nog niet helemaal lekker. Heb trouwens niet echt lekker kunnen slapen door die rugtoestand van gister. Vandaag is het wel wat minder maar nog niet weg hoor.

De tuin ziet er trouwens heel erg troosteloos uit, alle planten zijn er zowat uit. Er staan nog 2 coniferen en de donkerpaarse sering en de hybiscus… wat laag spul, kruipertjes en een hortensia die niemand wil. Het “terras” staat inmiddels vol met potten en planten.. heel raar gezicht hoor. Ik heb er toch een flink aantal jaren over gedaan om de tuin te laten zijn zoals het was. We wonen hier dit jaar 26 jaar. Zijn er komen wonen toen zoonlief 8 maanden was.
Ik moet eens aan Marjolein vragen hoe ik een foto invoeg.. het is nu zo kaal allemaal..Heb al zitten kijken bij de help functie maar ik ben gewoon blond..

Vanmiddag heb ik me rustig gehouden, lekker in mn stoel met de oude laptop borduurpatroontjes na zitten kijken en genoteerd wat ik allemaal heb.. en dat is veellllll…..

Nu na het eten, de computer doet het weer, zijn over naar kpn bellen en internetten, ook de buren kunnen weer meeliften en het netwerk naar boven en de zolder waar Kevin huist werkt weer.
Hoeraaaa nog wat kabeltjes erbij.. Hopelijk is dat in het nieuwe huis minder. Daar hebben we ingebakken kabelleidingen.

Nu moet ik me eens gaan bezig houden met mn nieuwe puzzelblokje. De stofjes heb ik al gepakt, een papiertje om het blokje op te tekenen is er ook al. Nu nog al die kleine deeltjes op de juiste plek zien te krijgen.

Zo al met al is het best een rustige, kalme dag geweest.. niet veel te beleven… maar dat komt wel weer.
Als ik nou toch eens doorkreeg hoe ik foto’s moest invoegen.. dan zag het er allemaal een stuk leuker uit…

tot morgen weer…

Eén reactie

  1. Hoi Ingrid, je wordt op je wenken bediend hoor,! Om een foto op je log te kunnen zetten, moet je je eerst bij bijv. photobucket inschrijven. Dan foto’s daar opladen en de img code in je log plakken waar je de foto hebben wilt. Kijk op je weblog beheerpagina onder HELP. Daar staat het héél uitgebreid in beschreven. 😀 Groetjes, Marjolein.

Geef een reactie

