22 maart 2006

Vandaag weer een nieuwe dag, woensdag. Om half 7 wakker, lekker vroeg. Zoon uit bed gebeld en een kopje koffie gedronken. Vandaag heb ik afgesproken met mn zus te gaan ontbijten.
Zo af en toe doen we dat, heel gezellig, daarna hebben we nog gelegenheid om de grote winkel binnen te gaan en te kijken voor leuke hebbedingen en koopjes. Meestal komen we toch met leuke dingen thuis.. En dat ontbijtje.. gewoon lekker en simpel voor 2 euro.

Het was heerlijk, we hebben lekker gegeten, de winkel rondgelopen en weer ideeen opgedaan voor van alles en nog meer. Informatieblaadjes verzameld voor rekken in de berging, kastjes voor de studeerkamer, paneelgordijnen voor de slaapkamers… Dus al met al een vruchtbare ochtend.
Omdat we er toch nog waren en eigenlijk vergeten waren naar de kapstokken te kijken zijn we nog maar even teruggegaan en hebben gelijk maar even gelunched. Moet kunnen.

Thuisgekomen heb ik mn “Verknipte Tulpen” in de gekochte lijst gedaan met een nieuw gesneden passepartout. Hangt mooi boven de eethoek.
Nadat Shelly (de poes) (ik wil een foto invoegen maar dat lukt me nog niet.. jakkes) me tot 2 keer toe was komen halen boven in mn werkkamertje ben ik toch maar naar beneden gegaan.
Heb daarna zeker anderhalf uur geslapen en werd wakker met een behoorlijke pijn in mn rug.
Dat is te wijten aan de chiropractor van gister.. een soort van napijn dus.. Hopelijk is het morgen weg want als dit zo blijft hoeft het van mij niet meer.. en dat terwijl ik 6 behandelingen mag afstrepen.

Om 5 uur stond de tuinman voor de tuindeur. Afspraak was dat hij na zn werk zou komen en dan de planten uit zou graven die naar familieleden zouden gaan. Dus alles uitgespit en de planten in de vele potten gedaan die ik ook nog had staan. Nu krijgt iedereen dus zn plant compleet met pot, ben ik die ook mooi kwijt.. slim he

Daarna de vrieser ingedoken voor een vleesje, potje groente deze keer en aardappeltjes geschild. De heg werd intussen onder handen genomen door tuinman Rene, zo kunnen de buren niet klagen over te lang spul dat de brandgang ingroeit.. De tuin ziet er nu heel kaal uit, de potten staan allemaal op het straatje. Ach, het went wel.. en ik hoef zelf niet te spitten..

Nu maar even op de stoel, bijkomen van alle vermoeienissen… en nog iets verzinnen voor het quiltweekeind.. Oja, ik moet de waterkoker klaarzetten.. staat op mn lijstje om mee te nemen..

tot morgen maar weer….

Eén reactie

  1. Hoop dat het al wat beter gaat met de pijn, lastig is dat zeg, die napijn! Heb je daar iedere keer last van? HAve a nice day! Groetjs, Marjolein.

Geef een reactie

