Eerste log

Hallo
Vandaag, 21 maart 2006, mn eerste stappen op het pad LOG…
Hoe te beginnen, hoe het eindigd maakt niet zoveel uit, dat zal nog even duren denk ik. Beginnen dan !!
Opgestaan, lekker vroeg, zoonlief uit bed gebeld en daarna aan de koffie met een crackertje.
En dan de berichtjes lezen op de lijsten. Heel veel comotie over vanalles. Heel naar allemaal. Hopelijk gaat het snel weer over.
Over minder dan 2 weken hebben we een quiltweekeind !! Voor de vijde keer en deze keer dus iets heel speciaals. We maken er een Japans getint weekeind van en het wordt ondanks alle toestanden van de afgelopen dagen gewoon leuk en gezellig.

De ochtend heb ik verder doorgebracht met een paar volle wasmanden – sokken die bijelkaar gezocht en gevouwen moesten worden, t-shirtjes die weer glad moesten worden… pffff ik vind strijken helemaal niks. Maar ongestreken thee-doeken in de la vind ik ook niks.. dus dan toch maar even. Doorbijten en een kopje koffie erbij, dan kom ik wel door mn stapeltje heen.

Vanmiddag moest ik voor het eerst naar een chiropractor. Mooie praktijk, heel rustig en vriendelijk, maar toch “gekraakt” !!. Nu zit ik met de gevolgen. Mn nek is pijnlijk en mn rug is ook niet helemaal lekker. Maar het komt wel weer goed met me hoor.. geen probleem.

Zo, nu met de laptop op schoot maar weer eens zien dat ik wat orde schep in mn borduurpatroontjes. Moet ook iets zoeken voor een wit t-shirtje, er zit net onder het puntje van de vhals een klein vlekje. Shirt is in de wasmachine gegaan met vlekkenmiddel maar als dat niet lukt is een borduurtje wel een oplossing denk ik. Het shirtje is nog te mooi om in de prullenbak te verdwijnen. Dus, even rommelen met mn cdrommen en goed zoeken. Iets in tone-on-tone lijkt me wel zo mooi. Een bloemetje met een krulletje, zoiets. Ik laat het nog wel eens zien als het klaar is.

Dit was het voor de eerste keer, morgen verder !!

3 Reacties

  1. Hoi Ingrid, Eerste log is ook al geplaatst zie ik! Succes met het uitzoeken van een borduurtje, dat is nog wat het moeilijkste is hé. Leuk dat je ook een web-log hebt, het is echt heel leuk om te doen, en ik zal hem meteen bij mijn favo’s zetten (als je dat goed vindt natuurlijk), doei! Marjolein.

  2. hoi Ingrid,
    welkom in weblogland!
    vele groetjes uit Poperinge!
    Inge

  3. Hoi Inge, leuk dat je me gevonden hebt.. ik ben net twee dagen “in de lucht”…. heb jij ook een Log???
    wat is jou url….dan kan ik zo af en toe eens kijken..
    Ik moet eerst nog eens zien dat ik foto’s invoeg en de achtergrondkleur wat veranderen… genoeg te doen…
    groetjes
    INgrid

Geef een reactie

